"Kada čovjek izađe u džamiju, da obavi namaz radi Allaha, subhane ve telala, svaki put mu Allah, dž.š., pripremi mjesto u Džennetu, ljepše od onog što je imao prije toga. I tako svaki put kada dođe u džamiju radi namaza."
(Buharija)
"Kada se jedan od vas abdesti po propisu, a potom ode u džamiju samo zbog namaza, Allah, subhane ve teala, se obraduje takvom kao što se porodica obraduje nekome svome koji je bio dugo odsutan."
(Hadis bilježi Ibn Madže)
"Namaz dvojice u džematu bolji je kod Allaha od namaza četverice koji klanjaju ponaosob. Namaz četvorice u džematu bolji je kod Allaha, dželešanuhu, od namaza osmorice, koji klanjaju ponaosob. Namaz osmorice u džematu bolji je kod Allaha od stotinu pojedinačnih namaza."
(Taberani)
"Zaista se Allah, subhane ve teala, divi namazu u džematu."
(Ahmed)
"Ko se abdesti kod kuće, zatim ode u džamiju da obavi propisani namaz, imaće nagradu hadžije u ihramu."
(Ebu Davud)
Abdullah ibn Amr kaže: "Klanjali smo jednog dana sa Poslanikom, sallallahu alejhi we sellem, akšam namaz. Nakon namaza neki su otišli a neki su ostali u džamiji. Nakon toga dođe Allahov Poslanik, sallallahu alejhi we sellem, žurno sa dubokim uzdisajima i reče: "Radujte se, vas Gospodar je otvorio jedna od nebeskih vrata, ponosi se svama pred svojim melecima i kaže: Pogledajte moje robove, obavili su jedan propisani namaz i čekaju drugi."
(Ahmed)
"Oni koji odlaze u džamije po noćnoj tami, biće obasjani potpunim svjetlom na Sudnjem danu."
(Tirmizi)
(Ibn Hibban)
"Meleki se natjeću oko zapisivanja boravka ljudi u džamiji između namaza, odlaska na namaze i upotpunjavanje abdesta u teškim okolnostima. Ko bude cinio spomenuta djela ŽIVJECE U DOBRU I UMRIJEĆE U DOBRU."
(Hakim)